Thursday, February 17, 2011

Bapak besar!

Alat tulis mmg susah nak simpan. Mesti slalu hilang. Time nak guna tu,time tu gak la beliau menghilangkan diri beliau. Berikut mungkin penyelesaian yg terbaekk. haha BAPAK BESAR!!







kalau pasne hilang gak,xtaw nak cakap apa da...

10 bantahan/sokongan:

Dawa said...[Reply to comment]

kreatif! kat mana ni?

nur baizura said...[Reply to comment]

kat mana bende2 besar ni bole dibeli..
hehehe.. =)

therealme... said...[Reply to comment]

yes...nie mungkin boleh slesaikan masalah aq...hahaha

hanz said...[Reply to comment]

haha masalah selesai ke??macam mn ae nak bwa benda2 ne smua??haha tu yg musykil

BroZooL said...[Reply to comment]

pergh..gila besar benda2 ni..ni replica ker apa ni? or guna photoshop jer..hehe

hanz said...[Reply to comment]

ne betul la...kt sbuah syarikat wat stationary

syzwnsrwk said...[Reply to comment]

not for sale! XD~

hanz said...[Reply to comment]

klu for sale pn,xde org nak bli!haha

Nur Hanani said...[Reply to comment]

hahaha,kalau hilang, tak jumpa lagi pas ni ntahlah..memang besar yang amat.. :)

Jom baca ni: Rawat penyakit dengan belimbing buluh..

Faizul Osman said...[Reply to comment]

kalau hilanglah, memang org tu berpenyakit...

Post a Comment

Artikel Menarik Di Sini: